
Tule rakentamaan kanssamme parempaa työelämää
Haemme Ilmarisen vakuutuspalveluun palveluneuvojaa asiakaspalvelutehtäviin kesätyöntekijäksi ajalle 5.5.-31.8.2025. Työtä tehdään Ilmarisella Helsingin ydinkeskustan tuntumassa loistavien kulkuyhteyksien päässä, mutta sinulla on myös mahdollisuus työskennellä osittain etänä.
Vakuutuspalvelussa autat asiakkaita YEL- ja TyEL-vakuutusten valinnassa ja hallinnoinnissa. Tehtäviisi kuuluu mm. vakuutuspäätösten tekemistä, taustatehtävien suorittamista sekä neuvontaa eri kanavien kautta. Vakuutuspalvelussa asiakkaat ovat esimerkiksi yrittäjiä tai yrityksiä, jotka tiedustelevat asioita laskutukseen tai vakuutuksiin liittyen. Tärkein työkalusi on puhelin, mutta asiakaspalvelua tarjotaan myös verkossa ja sähköpostilla.
Palveluneuvojana kohtaat asiakkaitamme kymmeniä kertoja päivässä ja olet avainroolissa hyvän palvelukokemuksen syntymisessä. Palveluneuvojaa voi luonnehtia vuorovaikutuksen moniottelijaksi arjessa, jossa asiakastyötä tehdään omalla persoonalla. Haluamme antaa asiakkaillemme asiantuntevaa palvelua sekä kokemuksen, että olemme heitä varten. Tehtävässä sinua tukee muut Ilmarisen asiakaspalvelun ammattilaiset, joita on laaja-alaisesti useissa eri palveluneuvojan tiimeissä.
Asiakaspalveluhenkisyys ja ratkaisukeskeinen työote
Etsimme henkilöä, jolla on hyvät viestintätaidot sekä suullisesti että kirjallisesti ja joka viihtyy asiakasrajapinnassa. Työ voi toisinaan olla nopeatempoista, joten arvostamme kykyä toimia paineen alla ja ratkaista ongelmia joustavasti. Aiempi kokemus asiakaspalvelusta tai vakuutusalalta on hyödyksi, mutta tärkeintä on halu oppia uutta ja omaksua erilaisia järjestelmiä ja teknologioita. Positiivinen asenne ja aito halu auttaa asiakkaita tekevät työpäivistä sujuvampia ja mukavampia niin sinulle kuin tiimillekin.
Odotamme sinulta
👉 Soveltuvia korkeakouluopintoja (AMK tai yliopisto, opinnot voivat olla käynnissä)
👉 Hyviä tietoteknisiä valmiuksia käyttää eri järjestelmiä
👉 Aitoa kiinnostusta asiakaspalvelua kohtaan
👉 Intoa ja halua kehittyä laaja-alaiseksi työeläkevakuuttamisen ja asiakaspalvelun osaajaksi, jota kohti etenet kattavan perehdytyksen kautta
👉 Vakuutat asiakkaat iloisuudellasi ja palvelutaidoillasi
👉 Sujuvan suomen kielen lisäksi myös hyvää englannin kielen osaamista
Tehtävään katsomme merkittäväksi eduksi
👉 Aiempi kokemus asiakaspalvelussa sekä vakuutusasioiden käsittelystä
👉 Ruotsin kielen osaaminen

Varaudumme hyvään huomiseen
Me Ilmarisessa ajattelemme aina ihmisen parasta. Olemme mukana koko elämän matkalla, jotta huomiseen voi suhtautua toiveikkaana ja uteliaana. Huolehdimme yli miljoonan suomalaisen työeläketurvasta. Me tunnemme eläkejärjestelmän, olimmehan sitä jo aikanaan rakentamassa. Maailman toimivimpaan yhteiskuntaan ja hyvään huomiseen tarvitsemme myös sinua.
Tutustu meihin tarkemmin linkistä.
Hae työkaveriksemme
Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi sisältäen CV:n ja hakemuskirjeen viimeistään 16.3.2025 mennessä. Käymme hakijoita ja rekrytointiprosesseja läpi jo hakuajalla. Rekrytointiprosessiin kuuluu kaksi vaihetta ja tulemme suorittamaan haastattelut Ilmarisen esihenkilön kanssa viikolla 24-28.3. välisellä ajalla.
Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon rekrytointikonsultti
📩 Kai-Christian Kotiaho, kai-christian.kotiaho@adecco.fi (3-7.3.2025)
📩 Tuukka Vesa, 040 160 6137 tai tuukka.vesa@adecco.fi (10.3-16.3.2025)
Rekrytointitoimeksiantoa hoitaa Adecco Finland Oy, valittu henkilö työllistyy suoraan Ilmariselle. Valitulle henkilölle tehdään Ilmarisen käytännön mukaisesti luotettavuusselvitykset (luottotiedot ja huumausainetestaus).
Kiitos hakemuksestasi! ⭐