Haemme Hyvinkäällä sijaitsevalle asiakkaallemme taloushallinnon osaajaa ostolaskujen tarkistamisen pariin.
Ostolaskujen käsittelijänä vastaat kotimaan ostolaskujen tarkistamisesta ja tiliöinnistä sekä mahdollisten virheellisten laskujen selvitystyötä yhdessä myynnin ja tavarantoimittajien kanssa. Käytössä on hybridityömalli liukuvalla työajalla.
Työsuhde solmitaan Adeccon kanssa ja on kestoltaan ainakin vuoden loppuun, mahdollisesti pidempäänkin.
Toivomme sinulta löytyvän aiempaa työkokemusta taloushallinnon työtehtävistä sekä kaupallisen alan opintoja. Olet työpersoonaltasi rohkea ja viihdyt tarkkuutta ja rutiininomaista työskentelyotetta vaativissa tehtävissä. Sinulla on kykyä ratkoa ongelmia ja tehdä päätöksiä tarvittavista toimista.
Asiakkaan omien järjestelmien lisäksi työssä käytetään MS Officen työkaluja sekä Proceedoa ja toivommekin sinun omaavan hyvät IT-taidot. Suomen kielen lisäksi työssä käytetään työkielenä englantia. Myös hankinnan kokemuksesta on sinulle etuutta tässä tehtävässä.
Tukenasi on tiimi, joka arvostaa työpanostasi ja työ, jossa pääset oppimaan uutta.
Mahdollistamme myös tehtäviisi kattavan perehdytyksen ja mahdollisuuden kerryttää osaamistasi. Työnantajanasi tarjoamme myös sinulle oman yhteyshenkilön, joka tukee sinua kaikissa työsuhteesi vaiheissa.
Adeccolaisena saat muun muassa yksityisen työterveyshuollon ja liikuntaedut käyttöösi. Adeccon vuokratyöntekijänä voit olla aina varma, että palkanmaksu ja työsuhteen ehdot ovat lain ja työehtosopimuksen mukaiset.
Lähetäthän hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kanssa viimeistään 10.11.2024 mennessä.
Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa tarpeen tullen arkisin 9-10 välillä
Adeccon Sari Lehtonen, p. 040 6308143, sari.lehtonen@adecco.fi