Työnkuva
Etsimme Danske Bankin Customer Care -yksikköön uutta maksuliikeasiantuntijaa yritysasiakkaiden päivittäispalvelu- ja maksuliikennetarpeisiin. Kyseessä on kaksi vuotta kestävä määräaikaisuus ja työ alkaa mahdollisimman pian sopivan henkilön löydyttyä. Työsuhde tullaan solmimaan valitun henkilön ja Adeccon välillä.
Tehtävässäsi vastaat monikanavaisesta asiakaspalvelusta, johon kuuluu yritysasiakkaiden kohtaaminen puhelimitse, sähköpostitse ja chat-palvelun kautta. Asiakaspalvelun lisäksi käsittelet maksuliikenteeseen liittyviä asioita asiakkaiden tarpeiden mukaan, joten työpäiväsi vaihtelevat sen mukaan, mitä asiakkaat kulloinkin tarvitsevat. Työaika on pääsääntöisesti klo 8-16, jolloin puhelinlinjat ovat avoinna. Työpisteesi sijaitsee Helsingin Pasilassa, mutta perehdytysjakson jälkeen sinulla on osittaiseen etätyöhön.
Customer Care -yksikössämme tavoitteena on helpottaa yritysten päivittäistä pankkiasiointia ja toimia luotettavana taloudellisena kumppanina. Tuemme asiakasyrityksiä tilien hallinnassa, maksuliikenteessä ja digitaalisten ratkaisujen hyödyntämisessä. Yksikössämme työskentelee yli 30 asiakaspalvelun ammattilaista, ja nyt etsimme joukkoomme uutta kollegaa, joka haluaa olla mukana rakentamassa erinomaisia asiakaskokemuksia.
Vaatimukset ja edellytykset
Työ edellyttää sinulta valmiutta aktiiviseen asiakastyöhön eri kanavissa sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Olet luonteeltasi reipas, oma-aloitteinen sekä tykkäät tuoda ääntä kuuluviin. Työssä pitää olla rohkeutta tarttua puhelimeen, joten sinun tulee nauttia puhelintyöstä. Kiireenkin keskellä pidät asiakkaan ykkösenä, panostat hyvään asiakaskokemukseen ja saat intoa onnistuneista kohtaamisista.
Edellytämme sinulta sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kieli katsotaan eduksi. Olet suorittanut kaupallisen alan ammattikoulu- tai alemman korkeakoulututkinnon, ja sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta tai pankkialalta. Kokemustasi tärkeämpää on kuitenkin positiivinen ja aikaansaava asenne sekä halu kehittyä työssäsi.
Yrityksestä
Danske Bank on jo yli 150 vuoden ajan pyrkinyt olemaan yhteiskunnan kasvun ja kehityksen edistäjä. Olemme kehittyneet yhdessä meitä ympäröivien yhteiskuntien kanssa, ja neuvontapalvelumme, asiantuntemuksemme ja rahoitusratkaisumme ovat auttaneet yksilöitä, perheitä, yrityksiä ja organisaatioita toteuttamaan tavoitteensa ja mahdollisuutensa.
Pidämme pitkän aikavälin kestävää kehitystä tavoitteenamme ja teemme joka päivä parhaamme ollaksemme paras mahdollinen pankki asiakkaillemme, työntekijöillemme, osakkeenomistajillemme ja ympäröiville yhteiskunnille. Voit lukea lisää meistä sivuillamme https://danskebank.com/fi
Hae nyt
Kiinnostuitko? Käy jättämässä hakemuksesi Adeccon kotisivujen (adecco.fi) kautta mahdollisimman pikaisesti sillä aloitamme haastattelut jo hakuajan puitteissa ja positio täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Hakuaikaa tehtävään on 10.11.2024 asti. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Rekrytointikonsultti
📩 Tuukka Vesa p. 040 1606137 tai tuukka.vesa@adecco.fi.
Huomioithan, että tietoturvasyistä käsittelemme vain Adeccon nettisivujen kautta tulleet hakemukset. Tehtävänkuvasta ja asiakkaamme toimialasta johtuen valituille henkilöille tullaan tekemään tarvittavat luotettavuusselvitykset (luottotietojen tarkistus ja huumausainetestaus).
Kiitos hakemuksestasi! ⭐