TYÖTEHTÄVÄ
Palkanlaskijan työtehtäviin kuuluu palkanlaskentaa ja muita palkkahallinnon tehtäviä. Hoidat yrityksen palkanlaskentaa yhdessä muun tiimin kanssa ja varmistat, että palkat tulevat maksuun työntekijöille oikein ja ajallaan.
Palkanlaskijana tärkeimpiä työtehtäviäsi ovat:
👉 Työlainsäädännön tulkitseminen
👉 Dokumenttien käsittely ja tilastointi
👉 Varmistaa, että työntekijöiden palkat on laskettu oikein ja maksettu ajoissa
Työtehtävät ovat projektiluontoisia ja voivat alkaa kesän alussa ja kestää vuoden loppuun saakka. Viikoittainen työtuntimäärä voi vaihdella kesällä, mutta syksyllä työmäärän oletetaan kasvavan.
Osa-aikaiset tehtävät tarjoavat sinulle mahdollisuuden sovittaa työelämän esimerkiksi opintojen rinnalle. Hae mukaan hankkimaan arvokasta työkokemusta, kehittämään palkka- ja taloushallinnon taitojasi ja luomaan uusia kontakteja!
Toivomme sinulta:
👉 Soveltuvaa työkokemusta ja/tai koulutusta
👉 Matemaattisuutta ja tietoteknistä valmiutta
👉 Kykyä joustavaan, itsenäiseen ja luottamukselliseen työskentelyyn
👉 Hyviä yhteistyötaitoja
👉 Palkanlaskentajärjestelmän tuntemusta
Mikäli viihdyt hyvin numeroiden parissa ja olet luonteeltasi paineensietokykyinen tiimityöskentelijä, laita hakemuksesi tulemaan pian.

Olemme yli 20 vuoden ajan yhdistäneet taitavia työntekijöitä mielenkiintoisiin työpaikkoihin. Adecco on osa maailman suurinta ja johtavaa henkilöstöratkaisuja tarjoavaa Adecco Groupia, jolla on maailmanlaajuisesti 5000 toimipistettä yli 60 maassa. Globaalista taustastamme huolimatta meillä on vankka paikallistuntemus Suomen eri alueista. Lue lisää meistä osoitteessa www.adecco.fi.
OTA YHTEYTTÄ
Haethan tehtävää 13.04.2025 mennessä. Jos sinulla on kysyttävää työtehtävästä tai hakuprosessista, otathan yhteyttä rekrytoinnista/hausta vastaavaan HR-konsulttiin Adeccolla:
📩 Antti Riihimäkii, Adecco [040 668 6384 ja antti.riihimaki@adecco.fi]
Kiitos hakemuksestasi! ⭐